imorgon gäller det!

imorse ringde väckarklockan halv 9 då. Jag borde verkligen ha börjat vända på dygnet för längesen, och jag lovar att jag inte kommer kunna sova inatt bara för att jag e så korkad! hahah
-
nämen jag får klara mig, det e ju trots allt första skoldagen imorgon på Aranäs!! kommer bli awesome! ska träffa Cissi o kanske Jocke o Edwin där lite innan, haha. En heeeelt ny klass väntar mig. en skola på 1500 elever, lite skillnad från de 270 eller vad det var på min förra. hahah
-
i alla fall. ska troligtvis bada med gänget idag! vet inte vilka som kommer dit, men vi blir väl några stycken? hoppas anna hinner komma dit också! skulle va kul :3
-
årsdag på söndag.. tiden går så jävla fort. herregud
NU SKA JAG CHATTA MED BÄSTIS OCH ANNA <3
bajsbajs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0