30 Seconds To Mars till SVERIGE *dampar och droolar*

30 SECONDS TO MARS KOMMER TILL PEACE & LOVE I SOMMAR!!! MWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEH JAG TROR JAG SPRICKER OCH DÖR AV LYCKKAAAAA VILKEN SEKUND SOM HELST!!!!~~~~~ <33333333333333333333
*CCCCCPPPPPPPPPPPPP RYCKETTTTT*
-
Jag är seriöst hur jävla glad som helst!!! Min älsklingssångare kommer hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! <333 Och jag ska stå LÄNGSST FRAM OCH RÖRA HONOM; MWIHIHIHIHI <33333333
-
Som ni alla kan se så är jag grymt kär i den här killen asså 8DDDD
HAHAHAHh läser det jag skrivit nu och roflmao! Jag verkar grymt patetisk, men sån är jag! MWAAAHH KÄRLEEEK! Så passande att han kommer till Peace&Love, mhhhm!! <33333
-
två killar jag är riktigt kär i, den ena är HELT KLART Jared Leto! <3333333 Pågrund av hans extremt smexiga röst och utseende, ehe (a) <33
Den andra är J, men det vet alla också! <3 (borde det vara 3 personer då kanske? ;> )
-
MEEEEEENN I ALLA FALL, Från cp tråk dag till CP AWESOME CP DAG!!!!
-
Ohohohohohoh, KÄRLEK!! <3333

-
Ett till awesome band som kommer är ALL TIME LOW!! KÄRLEK till dem med, speciellt sångaren!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0