ÄLSKA TRÄNING

Hej och god eftermiddag!!

Spenderat morgonen på gymmet och herrejävlar vad svett jag blev. Brände 700 kcal, like a beast!

Nästa vecka ska jag prova mig på 5:2 dieten samtidigt som jag håller på med LCHF haha. Detta ska jag inleda med en fyra dagars vattenfasta. Alltså ingen mat på fyra dagar. Får bara dricka vatten och te (och kaffe men det är jag ju allergisk mot) i mängder. Kommer nog bli en extremt jobbig utmaning tror jag, men no worries. Jag har läst om detta och det är inte dåligt för hälsan, det ska ändra på metabolismen bara så jag är inte orolig!

Men det är nästa vecka det. Ska njuta ikväll och i helgen med den mat jag får haha. Ikväll ska jag på bio med Melanie, sjukt mysigt!


Hoppas ni alla har det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0