Första fastedagen

Okej, så jag har 96 timmar framför mig utan någon mat. Galet att jag gör detta haha men det kommer bli intressant att se resultatet!

Jag har dock världens otur idag. Man ska dricka 2-3 liter vatten per dag de här dagarna, och inatt försvann vattnet vilket ledde till att det är smutsigt och förorenat nu. Just den här veckan haha. Min jävla otur. Som tur är så hann pappa tappa upp vatten i några flaskor så jag klarar mig ett tag, men det får bli sparsamt idag! Ska be honom köpa med sig hem.

Satsar på att dricka massa te också, varmt vatten gör så man känner sig mätt vilket är precis vad jag är ute efter. Ska inte röra mig så mycket heller nu så att jag slipper svimma hehe.


Hoppas ni alla har en härlig dag med massa god mat i alla fall! Xx


Förresten, jag var på Liseberg igår med nya delen av familjen, och syrran vann två förstapriser haha. Två påsar chips och två marabou. Så kan jag inte äta haha galet. Hade i alla fall jättekul med alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0