One day down, three to go och 18 månader! <3

Godmorgon från en aningen yr Felicia! 

Första dagen med fastan började bra. Hela morgonen och dagen var jag hungrig, men detta försvann när min mage hade arbetat klart med all mat jag hade i magsäcken. Sedan kom ju middagen som pappas tjej lagat. Åh herregud vad gott det luktade. Då började jag faktiskt fundera på om fastan var en så bra grej för mig, men har man gett sig in i leken får man leken tåla! Lyckades hålla mig ifrån allt vad fast föda heter så jag är stolt :)

Idag då? Ingen hunger. Magen har ingen mer mat att jobba med så varför känna den? Det är faktiskt det som vi tycker är "hunger". När magen gör konstiga ljud ifrån sig och det känns obehagligt på något sätt. Man är inte hungrig egentligen, det är bara kroppen som tömmer sig själv haha! Då var dagens biologilektion med Felicia avslutad. 

Tror jag kommer klara detta ändå. Det enda som är jobbigt är liksom på kvällarna när de andra äter så otroligt god mat medan jag sitter där med en behållare vatten (typ ett jättestort glas med decilitermått på så jag kan se hur mycket jag får i mig). Det är lite surt får jag erkänna! Men det är bara att kämpa på, för på fredag får jag belöning för allt slit! 



Idag förresten, å sido från allt matsnack, så har jag och min älskling varit tillsammans i ett och ett halvt år! 18 månader, herregud det är länge. Faller mer och mer för killen asså hihi. Världens underbaraste är han <3 Vi ska på dejt på fredag på Heaven23 och kanske se på bio med, han gör mig så lycklig :3 
Kärlek till oss!! 


Hoppas att ni för övrigt får en fantastisk dag! xx

bjuder på en gammal goding från förra sommaren~


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0