Slevpotta

Okej, så hejsan! 

Mina dagar består numera av massa plugg. Och mer plugg. Träffade min älskling igår för en heldag på fyren med plugg inför högskoleprovet. Det var några ord som var svårare än jag tänkt mig, men så länge jag behåller lugnet så ska det nog lösa sig bra..! Har nog tänkt alldeles för mycket på detta på senaste tiden, drömde inatt att jag kom in på handels, en klass nio personer varav det var fyra stycken från min syrras förra klass, Rasmus, jag, en kille från min förra skola och två personer jag inte kände alls. Sedan svämmade hela stället över så jag var tvungen att byta om till baddräkt. Den var så snygg, men kommer inte ihåg hur den såg ut haha fail... :( 


Vad händer idag då? Ska fortsätta med plugget lite, spela spel, städa huset och tvätta. Roligt? Jajamän. Jag hade dock varit mycket lyckligare om det fortfarande var sommar, för då hade jag lätt gått ner till havet och pluggat istället. Bo nära havet = ren lycka <3 

Aja, ha en bra dag alla!!! 


Hihi jag och bästis när vi skulle göra en engelskauppgift. Så jävla kul hade vi <3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0