Söndag kväll

...och här sitter jag och tänker på livet. 


Slutspurten inför högskoleprovet börjar nu! Det är en vecka kvar, och jag har fått reda på att jag ska skriva på Elof Lindälv. Hade helst velat ha Aranäs, just for memories sake. Men jag kan klara mig på detta med, har ju minnen från den skolan också. Känns lite tomt utan mina två hjärtan dock, men de skriver sina prov på de andra skolorna så jag får klara mig. 

På tal om gamla minnen. En av mina bästa vänner är hemma igen om två månader. Då har hon bott borta i ett år...! Ser verkligen fram emot att få prata prata prata med henne om allt mellan himmel och jord! Och snart flyttar en annan kompis iväg till andra sidan jordklotet, heeeela vägen till Japan, så jag får passa på att träffa honom med..! Alla splittras, det är galet. En kompis har redan flyttat till Jämtland, en annan är påväg till Australien och några andra har flyttat till London och Oslo! Vi försvinner ut i världen, hoppas vi alla ses någon gång igen bara! <3 

Imorgon och resterande dagar den veckan ska jag förbereda mig inför provet i alla fall. Satsar på 1.5, det lär ju inte bli alltför svårt. En kompis till mig fick 1.9 och en gammal klasskamrat fick 2.0... Press? Nejdå. Men jag ska släppa alla tankar om alla andra och bara fokusera på mig själv! Mina kunskaper är ju inte så dåliga så att få över 1.3 borde inte bli några probs. 


Nä nu ska jag lägga mig. Hoppas ni alla har haft en underbar vecka! 

xoo


Bjussar på en gammal bild bara för att jag kan. Ignorera indiemärket till finne i min panna haha. Love to you!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0