Första uppgiften

Glad onsdag på er. Lill-lördag. Själv sitter jag och pluggar fysik inför första uppgiften som ska in ikväll! Gör rätt bra ifrån mig faktiskt, det är svårt men jag tar mig framåt bit för bit!

Min bil har inte tid på service förrän på måndag förresten. Suck vad ska jag göra? Ska ju köra till Landvetter på fredag, hets! Får ta det med en nypa salt och göra det bästa av situationen som den är ändå, vad annars liksom? Always look on the bright side of life.


Åter till studierna; och ikväll: träning! Satsar på 1000 kcal ikväll med, då har jag bränt 2500 på tre dagar! Kämpa! Fan asså, I'm on fire!

Peacccce!


Kommentarer
Postat av: Annika

Söt blogg :)

2013-09-17 @ 17:25:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0