Ny vecka, nya mål och massa bilder!

Måndag var det idag ja. Andra dagen på första höstmånaden... Att sommaren håller på att gå mot sitt slut är i mina ögon så sorgligt att jag nästan börjar frysa. Jag älskar ju den varma solen, havet, att grilla, sena kvällar ute, kolla solnedgången, gå klädd i lätta sommarklänningar, få fräknar av brännan och ha picknickar! 

Men vet ni vad? Man ska inte sörja för det! Finns ju bra saker med de här kalla månaderna också. Som att åka utomlands till varmare länder. Haha nä men ärligt, hösten är rätt mysig den med. Mörka kvällar inne, sitta under en filt och mysa med sin favoritperson till en film med en kopp te i handen! Åh, det måste jag göra ikväll :) 



Vad händer denna veckan då? Jag ska plugga, träna, och vara sambo med min man. Min pappa åkte imorse till Kanada och stannar där hela veckan, alltså bor jag själv i mitt stora hus! Klart det är kul, men ansvar krävs och jag orkar inte haha. Besiktigade min bil idag också på tal om ansvar. Den gick inte igenom eftersom att en fjäder på bakhjulet gått av?! Fick typ panik haha, måste lämna in den på service :( 

Och ikväll ska jag träna! Ska köra Rasmus till en domarmatch, passar på att gymma de två timmarna då. Sen ska jag laga marinerad kyckling med fetaost- och mangosallad till middag. (Förlåt Anna för att jag läskar dig;)) 

I alla fall, ha en fortsatt underbar dag! :D 

Sommarbilder är de bästa bilderna





 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Haha blir alltid hungrig när du delar med dig utav dina matbilder. :) Du får ha en matkategori - jupp! ♥

2013-09-09 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0